استاد مهین دخت سالک مهدوی به سمت دبیر بخش تذهیب و نگارگری توراندخت منصوب گردید

طی حکمی از طرف دکتر آریا عمرانی دبیر کل جشنواره بین المللی توراندخت ، استاد مهین دخت سالک مهدوی به سمت دبیری جشنواره تذهیب و نگارگری توراندخت منصوب گردید .

استاد سالک مهدوی علاوه بر تدریس در دانشگاه های مختلف، عضو درجه یک موسسه توسعه هنرهای تجسمی و انجمن نگارگری ایران بوده و دارای نشان درجه یک هنر است. وی تاکنون در بیش از 50 نمایشگاه گروهی داخلی و خارجی از جمله انگلستان، هند، ترکیه، سودان، ترکیه، اندونزی و دبی شرکت داشته است.
هم چنین عناوینی از قبیل: هنرمند زن نمونه سال ، هنرمند برگزیده پانزدهمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم، خادم قرآن ( فعال برگزیده) چهاردهمین دوره خادمین قرآن کریم، دریافت لوح تقدیر از ریاست جمهوری در کارنامه هنری وی دیده می شود.
از سوابق اجرایی این هنرمند می توان به تحقیق و پژوهش قرآنی و پیوند آن با هنر تذهیب و خلق آثار هنری در این رابطه، مدیریت نمایشگاه قرآنی بانوان در موزه قرآن کریم، عضو هیأت انتخاب و داوری پنجمین دوسالانه نگارگری ایران، همکاری با شبکه آموزش سیمای جمهوری اسلامی ایران در تهیه فیلم آموزشی هنر تذهیب، عضو هیات انتخاب و داوری ششمین جشنواره بین المللی هنرهای تجسمی فجر و…اشاره کرد.

دبیرخانه جشنواره بین المللی فیلم، موسیقی و هنرهای تجسمی توراندخت
 

همچنین ببینید

آغاز به کار سامانه گالری آنلاین توراندخت (TArt)

توراندخت گالری tourandokht gallery آغاز به کار پلتفرم جهانی گالری آنلاین توراندخت پلتفرمی برای نمایش …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *