اختصاص بخشی از جشنواره فیلم توراندخت به بزرگداشت پدران و مادران در سینمای ایران

دبیر کل جشنواره فیلم ، موسیقی و هنرهای تجسمی توراندخت با اعلام اینکه در بخش فیلم و سینمای این جشنواره ، بخشی تحت سینمای خانواده خواهیم داشت بر لزوم تکریم پدران و مادران در سینما و تمامی گرایش های هنری کشور تاکید نمود .

دکتر عمرانی ضمن انتقاد از فیلم ها و آثاری که چهره ای مخدوش از خانواده و تکریم پدران و مادران در جامعه ایران به جهان معرفی می نمایند تاکید نمود  اینکه برای جذب مخاطبین خارجی ، چهره ای مخدوش از خانواده ایرانی ارائه نماییم در واقع نوعی ضد هنر محسوب می شود زیرا رسالت هنر بازنمایی واقعیت غالب در جامعه می باشد و تکریم پدران و مادران در جامعه ایران همواره مورد توجه بوده و هست .

دکتر عمرانی ضمن اشاره به هدف جشنواره توراندخت در گرامیداشت فعالیت هنری جامعه بانوان کشور اظهار نمود که قطعا یک رکن اساسی در عملکرد هنری بانوان کشور توجه به نظام خانوده و پاسداشت آن می باشد و بدون استحکام و تقویت این الگو ، حمایت عاطفی و ذهنی لازم برای هنرمند در خلق یک اثر هنری تامین نخواهد شد .

وی با بیان اینکه امیدواریم این مساله با استقبال اهالی فرهنگ و هنر بویژه سینماگران متعهد کشور روبرو گردد ابراز امیدواری نمود که این مساله بتواند نتایج درخشانی در تولید آثار فاخر در زمینه سینمای خانواده به بار آورد .

 

دبیرخانه جشنواره بین المللی فیلم، موسیقی و هنرهای تجسمی توراندخت

Check Also

آغاز به کار سامانه گالری آنلاین توراندخت (TArt)

توراندخت گالری tourandokht gallery آغاز به کار پلتفرم جهانی گالری آنلاین توراندخت پلتفرمی برای نمایش …

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *