اعلام زمان و مکان ارسال آثار بخش خوشنویسی

نتایج ابتدایی بخش خوشنویسی اعلام شد و در پنل کاربری، بخش Your submitted works قابل مشاهده است.
لازم به ذکر است آثاری ازشرکت کنندگان که مورد تایید داوران قرار گرفته و در پنل کاربری آنها عنوان شده حتما باید از روز یکشنبه 12 آذرماه نهایتا تا چهارشنبه 15 آذرماه از ساعت 9 صبح الی سه و نیم بعدازظهر به محل دریافت آثار منتخب بخش خوشنویسی ارسال شود. آثار به صورت دستی یا پستی قابل دریافت هستند.

آدرس دریافت آثار منتخب:
چهارراه ولیعصر، روبروی پارک، ابتدای کوچه بالاور، ساختمان معاونت فرهنگی و پژوهشی، نگارخانه دانشگاه هنر. کد پستی: 1591634311

همچنین کد رهگیری آثار و بخش انتخابی به همراه آثار ارسال شود.

در خاتمه تاکید می شود که

  • اولا تنها آثاری را که در پنل کاربری بعنوان آثار راه یافته به مسابقه یا نمایشگاه عنوان شده برای ما ارسال شود. همچنین اگر اصل آثار به دست ما تا چهارشنبه عصر نرسد امکان شرکت دادن اثر شکت کنندگان در جشنواره را نخواهیم داشت. بنابراین توصیه میشود که تحویل آثار را به روزهای پایانی موکول نکنند.
  • ثانیا آثاری که جهت نمایشگاه ارسال میشود بایستی از جهت ظاهری ، وجهه نمایشگاهی داشته باشد و چنانچه اثر برای بخش نمایشگاه مورد تایید قرار گرفته است حتما قبل از ارسال اصل اثر ، به جهت تهیه قاب مناسب و لحاظ نمودن پاسپارتو و انجام تذهیب کار، اثر ارسالی توسط شرکت کننده تکمیل شده باشد . در غیر اینصورت از پذیرش اثر برای نمایشگاه معذور خواهیم بود .

دبیرخانه جشنواره بین المللی هنرهای تجسمی توراندخت

بخش خوشنویسی

Check Also

آغاز به کار سامانه گالری آنلاین توراندخت (TArt)

توراندخت گالری tourandokht gallery آغاز به کار پلتفرم جهانی گالری آنلاین توراندخت پلتفرمی برای نمایش …

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *